Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Co sądzicie o karabinach replikach??

02-02-2016, 01:13 PM
Post: #1
Co sądzicie o karabinach replikach??
cześć. Kolega mnie tu namawia na maksa na zakup broni ASG bo według niego to super frajda. ja na razie nie jestem jakoś super zachwycony, trochę strzelałem iczuje , że tylko jak to będzie super sprzęt to będzie mi się to podobać. dlarego pytanie co kupować? pistolet? karabin? i jaki...
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
02-02-2016, 01:45 PM
Post: #2
Co sądzicie o karabinach replikach??
Ja proponuję zdecydowanie karabin mp5sd6. A dlaczego? Bo ma świętną regulację mocy. Wystarczy zwykły klucz imbusowy i dzięki łatwemu dostępowi wsystko sobie sami pod siebie ustawiamy. jak nie lubimy dużej mocy odrzutu, no to nie ma problemu, ciach, ciach i gotowe. Takżę ja polecam to. No albo to... taniemilitaria.pl/pl,mp-40-mp007-agm,3,5,6,24,1657.html ale tylko dlatego że czytałem że to jest najlepiej odwzorowana broń na rynku replik.I ma składaną kolbę, co jest bardzo cool
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
02-02-2016, 02:02 PM
Post: #3
Co sądzicie o karabinach replikach??
A te militaria to jest jakiś sklep z pistoletami ? Bo ja się nigdy jeszcze nie spotkałen z czymś takim. W ogole jak to są takie zabawkowe bronie??? Ale fajnie to wygląda, jak są z metalu to super. Wyposażenie taktyczne też widzę... no no no... chyba się zainteresuje. coś tu ciekawego się dowiem dzięki was chłopaki
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
02-02-2016, 03:12 PM
Post: #4
Co sądzicie o karabinach replikach??
to jest nic nowego, ludzie się tak bawią od lat. no i takie sklepy to tez służą produkcjom filmowym - ktoś potrzebuje wiarygodnie wyglądającego pistoletu to tu kupi i ma. albo tam pałki policyjnej czy czekokolwiek. pistolety maszynowe to szczerze mowiac dla mnie tez jest frajda i raz na gwiazdke nawet dostalem kalacha xd haha swiatecznie na max xd
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
02-02-2016, 06:08 PM
Post: #5
Co sądzicie o karabinach replikach??
fajnie się tak postrzelać, wie to każdy kto był kiedyś na strzelnicy i strzelal. pozdraawiam pan strzelecki hehe
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości